Tako se Hercegovina našla u društvu s poznatim europskim regijama kao što su Ciudad de Madrid i Catalonia u Španjolskoj, Piemont u Italiji, te Međimurje u Hrvatskoj.Naime, FDI Magazine svake godine objavljuje natječaj za izbor europskog grada i regije budućnosti u kontekstu privlačenja stranih ulaganja. Tokom 2009. godine na natječaj se prijavilo 233 grada i 142 regije. REDAH je prijavio regiju Hercegovina kao perspektivnu regiju za ulaganja i prezentirao je sve mogućnosti i instrumente koje provodi REDAH i koji su na raspolaganju zainteresiranim ulagačima u Hercegovinu, što su stručnjaci koji su šest mjeseci radili na selektiranju i rangiranju gradova i regija prepoznali i nagradili.Ovo je samo dokaz da se i u teškim gospodarskim vremenima, i u izuzetno složenim političkim prilikama kao što su u Bosni i Hercegovini, može napraviti iskorak s kvalitetnim projektima i kvalitetnim pristupom.
Pokazalo se da je uloga REDAH-a, kao regionalne razvojne agencije za Hercegovinu, od izuzetne važnosti u mobilizaciji kako domaćih tako i stranih resursa, te u promociji regije.Jedna od ključnih aktivnosti REDAH-a je izgrađivati i promovirati povoljnije poslovno okruženje, te u tom smislu promovirati i Hercegovinu kao perspektivnu regiju. Tako je REDAH razvio i različite instrumente u cilju razvoja poduzetništva i stvaranja povoljnijeg poslovnog okruženja u Hercegovini, kao što je Regionalni Info Centar (www.ric.redah.ba). Instrumenti kao što je Regionalni info centar na najsuvremeniji način otvaraju Hercegovinu prema svijetu i omogućavaju zainteresiranim ulagačima brz i olakšan pristup informacijama o svim mogućnostima kako iz svake pojedinačno općine tako i iz cijele Hercegovine.