Udruženje za regionalni ekonomski razvitak Hercegovine - REDAH
Bulevar narodne revolucije br.17,
88 000 Mostar
objavljuje:
JAVNI POZIV
za financiranje savjetodavnih usluga za poslovne subjekte Vaučer shemi treninga i savjetovanja u okviru projekta CREDO Hercegovina financiranog od strane Švedske agencije za međunarodni razvoj i suradnju – SIDA
I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela subvencija poslovnim subjektima u regiji Hercegovina kroz sustav savjetovanja od strane obučenih i akreditiranih konzultanata, u iznosu od maksimalno 50% ukupnih troškova usluga.
Financijski iznos subvencije za korisnika Vaučer sheme može biti maksimalno:
5.000,00 KM za konzultantske usluge iz područja Sustavi kvalitete i Uvođenje novih tehnologija i
3.000,00 KM za konzultantske usluge iz ostalih područja navedenih pod točkom III ovoga poziva.
Ukupan budžet osiguran za dodjelu subvencija unutar ovoga javnog poziva je 50.000,00 KM.
II. KORISNICI PROJEKTA
Kroz ovaj projekt REDAH ima za cilj povećati konkurentnost i rast malih i srednjih poduzeća (MSP) u najdinamičnijim sektorima odabranima temeljnom analizom i to:
• Metal
• Turizam
• Plastika i guma
• Proizvodnja sira
• Informacijsko-komunikacijski sektor.
Korisnici projekta za dodjelu subvencija su mikro, mala i srednja poduzeća registrirana na području regije Hercegovina, uz uvjet da imaju najmanje tri zaposlena radnika.
U slučaju da se prikupi više prihvatljivih prijava nego što ih budžet za vaučere može podnijeti, REDAH ima pravo provesti selekciju potencijalnih korisnika, koristeći ciljeve projekta kao prioritete pri odabiru korisnika i to da će tražene konzultantske usluge korisniku stvoriti uvjete za:
- povećanje konkurentnosti;
- stvaranje novih radnih mjesta;
- zadržavanje postojećih radnih mjesta.
Korisnici Vaučer sheme ne mogu biti MSP registrirani unutar uslužnih sektora kao što su isključivo trgovina - veleprodaje i maloprodaje, lutrija i slične ekonomske grane. Isključeni su i proizvođači oružja i tvrtke koje su štetne za okoliš ili ga općenito zagađuju.
III. PODRUČJA PRUŽANJA USLUGA
Područja pružanja konzultantskih usluga:
- Unapređivanje organizacije
- Upravljanje i razvoj ljudskih resursa
- Izrada poslovnih planova
- Izrada investicijskih programa
- Marketinško planiranje i istraživanje
- Internet marketing i konzalting
- Grafički dizajn
- Upravljanje prodajom
- Porezno savjetovanje
- Računovodstveno savjetovanje
- Uvođenje novih tehnologija
- Web dizajn
- CAD projektiranje
- Razvoj proizvoda
- Proizvodno-tehnološko savjetovanje
- Razvoj turističkog proizvoda
- Sustavi kvalitete
- Arhitektonske usluge
- Zaštita na radu i zaštita od požara
IV. POTREBNA DOKUMENTACIJA
Korisnici projekta dužni su dostaviti sljedeće:
odnosno završno porezno izvješće za 2010. godinu – prijavu za razrez poreza na dobit za 2010. godinu s prilogom (primjenjivo za obrte).
V. PODNOŠENJE ZAHTJEVA
Dokumentacija se može preuzeti u prostorijama REDAH-a ili na web adresi: www.redah.ba; www.ric.redah.ba.(aneksi)
Zahtjev na propisanom obrascu, uz priložene dokaze o ispunjavanju uvjeta, dostaviti najkasnije do 31.10.2011. na sljedeću adresu poštom ili osobno:
REDAH
Bulevar narodne revolucije br. 17,
88 000 Mostar
s naznakom „Vaučer shema treninga i savjetovanja - financiranje savjetodavnih usluga za poslovne subjekte“.