Udruženje za regionalni ekonomski razvitak Hercegovine - REDAH
objavljuje:
JAVNI POZIV
za uključivanje pružatelja savjetodavnih usluga za mala i srednja poduzeća u proces akreditacije konzultanata u ''Vaučer Shemi treninga i savjetovanja'' u okviru projekta CREDO Hercegovina financiran od strane Švedske agencije za međunarodni razvoj i suradnju – SIDA
U okviru projekta Credo Hercegovina, čiji je opći cilj povećanje konkurentnosti i rast malih i srednjih poduzeća u odabranim sektorima regije Hercegovina, REDAH nastavlja sa radom Vaučer Sheme treninga i savjetovanja za pružanje subvencija poduzetnicima kroz sustav savjetovanja od strane obučenih i akreditiranih konzultanata.
Za potrebe realizacije projekta REDAH će vršiti proces obuke i akreditacije konzultanata iz svih oblasti podrške poduzetništvu.
Područja pružanja konzultantskih usluga:
1. Organizacija poduzeća i upravljanje ljudskim resursima
- Unapređivanje organizacije
- Upravljanje i razvoj ljudskih resursa
- Upravljanje rizicima
2. Poslovno i strateško planiranje
- Izrada poslovnih planova
- Izrada investicijskih programa
3. Marketing i prodaja
- Marketinško planiranje i istraživanje
- Internet marketing i konzalting
- Grafički dizajn
- Upravljanje prodajom
4. Financijsko savjetovanje
- Porezno savjetovanje
- Računovodstveno savjetovanje
5. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija
- Uvođenje novih tehnologija
- Web dizajn
- CAD projektiranje
6. Proizvodno poslovni procesi
- Razvoj proizvoda
- Proizvodno-tehnološko savjetovanje
- Inovacije
- Zaštita intelektualnog / industrijskog vlasništva
- Upravljanje zalihama
7. Upravljanje kvalitetom
- Sustavi kvalitete
8. Internacionalizacija poslovanja
Osim općih oblasti konzultantskih usluga projekt podržava i:
- sve specijalističke vrste konzultacija za mala i srednja poduzeća, posebice u sljedećim sektorima: metal; plastika i guma; proizvodnja sira; turizam.
I. OPĆI UVJETI
Pravo na podnošenje zahtjeva za akreditaciju imaju konzultanti-fizičke osobe koje:
- imaju BiH državljanstvo;
- zadovoljavaju posebne uvjete propisane projektom.
Pravo na podnošenje zahtjeva imaju konzultantske kuće-pravne osobe koje su:
- registrirane na području BiH;
- zadovoljavaju posebne uvjete propisane projektom.
II. POSEBNI UVJETI
Kriteriji za opće konzultante:
- najmanje VII. stupanj stručne spreme (VSS),
- najmanje 2 godine iskustva na konzultantskim poslovima.
Kriteriji za specijaliste:
- najmanje VI. stupanj stručne spreme (VŠS),
- najmanje 7 godina iskustva na konzultantskim poslovima vezanima za određene prakse (npr. proizvodne, prerađivačke, metalne, drvne, prehrambene, itd.).
III. POTREBNA DOKUMENTACIJA
Fizičke osobe moraju dostaviti sljedeće:
1. Životopis (CV) na bosanskom, hrvatskom ili srpskom jeziku;
2. dokaz o odgovarajućoj stručnoj spremi;
3. referentnu listu;
4. kopiju osobne iskaznice;
5. popratno pismo s navedenim najviše 3 (tri) područja pružanja konzultantskih usluga za koje se prijavljuju.
Svi dokumenti trebaju biti dostavljeni u 4 (četiri) primjerka, od toga 1 (jedan) primjerak mora biti original ili ovjerena kopija.
Pravne osobe moraju dostaviti sljedeće:
1. Rješenje o registraciji – ovjerena kopija;
2. profil tvrtke;
3. referentnu listu.
4. popratno pismo s navedenim najviše 3 (tri) područja pružanja konzultantskih usluga za koje se prijavljuju.
Svi dokumenti trebaju biti dostavljeni u 4 (četiri) primjerka, od toga 1 (jedan) primjerak mora biti original ili ovjerena kopija.
IV. POSTUPAK AKREDITACIJE
1. Prijava kandidata na propisanim obrascima REDAH-a, zajedno s potrebnom dokumentacijom.
2. Administrativna procjena kojom se provjerava udovoljavanje formalnim zahtjevima prijave.
3. Kvalitativna procjena prijave i popratne dokumentacije kojom se utvrđuje prikladnost prijavljenog kandidata za pristup procesu akreditacije. Procjenjuje se kvaliteta prijave i popratne dokumentacije te njihova vjerodostojnost.
4. Ukoliko zadovolji prethodne procjene, kandidatu se šalje „Priručnik za konzultante“ i „Kodeks ponašanja konzultanata“. Kandidat može odustati od prijave u roku od 5 radnih dana od dana zaprimanja „Priručnika za konzultante“ i „Kodeksa ponašanja konzultanata“.
5. Nakon što je konzultant pročitao „Priručnik za konzultante“ i „Kodeks ponašanja konzultanata“, potpisuje izjavu o prihvaćanju uvjeta projekta „Vaučer shema treninga i savjetovanja za mala i srednja poduzeća“.
6. Kandidat je zatim pozvan da prisustvuje treningu o Vaučer projektu, potrebama i problemima malih i srednjih poduzeća, te o ulozi i funkciji konzultanata u projektu.
7. Po završetku treninga, kandidat je dužan položiti test koji se sastoji od pitanja obrađenih na treningu.
8. Kandidat koji uspješno prođe test, polaže finalni ispit sastavljen iz tri dijela: ocjenjivanja edukacije i kompetentnosti konzultanta, prezentacije konzultanta i predstavljanja studije slučaja.
9. Konzultant koji uspješno položi finalni ispit postaje akreditirani konzultant te se upisuje u REDAH-ov Registar akreditiranih konzultanata za mala i srednja poduzeća.
10. Akreditacija je na snazi dvije godine, nakon čega konzultant može obnoviti akreditaciju kroz propisani postupak. Akreditacija kandidata je besplatna.
V. DOSTAVA ZAHTJEVA
Zahtjev na propisanim obrascima, uz priložene dokaze o ispunjavanju uvjeta, dostaviti na sljedeću adresu poštom ili osobno:
REDAH
Bulevar narodne revolucije br. 17,
88 000 Mostar
s naznakom „Za proces akreditacije konzultanata za mala i srednja poduzeća“. Prijave se zaprimaju do 28. svibnja 2011.
U popratnom pismu kandidat je dužan navesti područje(a) pružanja konzultantskih usluga. Maksimalno se mogu navesti 3 oblasti iz kojih konzultant pruža savjetodavne usluge.
O rezultatima Javnog poziva svi prijavljeni kandidati će biti obaviješteni.