Održan okrugli stol pod nazivom ''Hercegovina kao brend''

08.04.2011.

Regionalna razvojna Agencija za Hercegovinu – REDAH, uz potporu projekta FIRMA koji financiraju USAID i SIDA, je danas, 8. travnja 2011, u okviru Međunarodnog sajma gospodarstva u Mostaru i III. Međunarodnih dana turizma-Sajam turizma 2011. organizirala okrugli stol na temu „Hercegovina kao brend“.

Cilj okruglog stola bio je senzibilizirati javnost za potrebe i mogućnosti pretvaranja Hercegovine u turistički i gospodarski brend, utvrditi potencijale i mogućnosti brendiranja Hercegovine, te stvoriti okvirni konsenzus među stručnjacima za brendiranje i poznavateljima Hercegovine oko hercegovačkog identiteta, kao i utjecati na donositelje odluka i predstavnike turističkog sektora, gospodarstva i sl. kako bi se odlučili za ovaj iskorak.

Uz dr.sc. Božu Skoku, moderatora ovog okruglog stola i Ivana Jurilja, direktora REDAH-a, sudionici okruglog stola bili su Vladimir Resner, dizajner i stručnjak za brendiranje, Dragan Marijanović, književnik i novinar, mr.sc. Radoslav Dodig, Matica hrvatska, Ljubuški, mr.sc. Đorđe Odavić, Muzej Hercegovina, Trebinje, Jasmila Žbanić, filmska redateljica, mr.sc. Nazif Hasanbegović, Platform CMC, Sarajevo, Zlatko Papac, Lasta travel d.o.o., Mostar.

Okrugli stol o brendiranju Hercegovine je zainteresirao veliki broj sudionika.

Po riječima povjesničara Radoslava Dodiga, četiri su kategorije znamenitosti na temelju kojih se treba bazirati brandiranje Hercegovine: prirodne ljepote, zatim kulturna baština, gastronomija te poznati Hercegovci.

Zaljubljenica u Hercegovinu, Jasmila Žbanić, prepoznala je Hercegovinu kao idealan lokalitet za snimanje filmova.  Jasmila, koja je nedavno ‘’otkrila’’ Hercegovinu, redovno posjećuje ove prostore i vidi Hercegovinu kao moguću lokaciju za snimanje svojih narednih filmova.

Svi sudionici okruglog stola složili su se da Hercegovina ima itekako što za ponuditi kako domaćim, tako i stranim posjetiteljima. Međutim, prije no što se stranim posjetiteljima ponudi Hercegovina kao brend, potrebno je ovdašnjim ljudima približiti ljepote i vrijednosti Hercegovine. ''Ne možemo drugima ponuditi svoj vlastiti identitet ako ga mi sami ne živimo i ne slavimo", rekao je dr. sc. Božo Skoko.

Po završetku okruglog stola, sudionici su imali priliku da, u organizaciji udruge Hercegovački STAP, kušaju hercegovačke specijalitete.

hercegovina kao brend4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hercegovina kao brend5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hercegovina kao brend7

 


Asocijacija za ekonomski
razvoj Redah
Bulevar narodne revolucije 15.
88000 Mostar
Bosna i Hercegovina
web: www.redah.ba
®© REDAH- Asocijacija za ekonomski razvoj | Sva prava pridržana 2022. | Powered by ITO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.