Obrađene su različite teme bitne za dalji razvoj poslovanja ovih davalaca usluga, a posebno je fokus bio na temu brige o gostu tj. Customor Care Services u sklopu kojeg su obrađene sljedeće podteme:
1. Kreiranje doživljaja gosta
2. Prodaja i komunikacija sa gostom
3. Doček, prihvat i ispraćaj gosta
4. Rješavanje pritužbi i post-prodaja
Svaka od gore navedenih tema ima teoretski dio i simulaciju praktičnog dijela. Kroz interaktivnu teoretsku nastavu i simulaciju praktičnog dijela, polaznici su dobili osnovno znanje. Cilj je da polaznici kroz teoriju i podjelu svog praktičnog iskustva i razmišljanja prenose i dobivaju znanje na i sa drugih sudionika radionice (sharing best practices), te poboljšaju svoju suradnju i mrežu poslovnih suradnika.
Ovim treningom je završena prva faza u implementaciji podrške korisnicima projekta Via Dinarica. Druga faza projekta podrazumijeva terensku posjetu 88 korisnika u 32 općine/opštine/grada u BiH ,koji se nalaze na Zelenoj , Bijeloj i Plavoj stazi Via Dinarica. Obilazak je počeo 10.12 na području općina Ravno, Mostar, Centar Sarajevo i Banja Luka. Tokom terenske posjete će se sa korisnicima razgovarati o njihovim proizvodima, uslugama, mogućnostima poboljšavanja, promocije ,prodaje i umrežavanja sa ostalim korisnicima Via Dinarica projekta. Ova faza projekta traje do kraja 2021.godine.
Projekt Via Dinarica implementira i sufinancira Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH), uz financijsku podršku Agencije Sjedinjenih Američkih Država za međunarodni razvoj (USAID BiH) i Agencije za razvojnu suradnju Republike Italije (AICS).