Regionalna razvojna Agencija za Hercegovinu – REDAH, uz potporu projekta FIRMA koji financiraju USAID i SIDA, organizira Okrugli stol na temu„Hercegovina kao brend“ koji će se održati u petak 8. travnja 2011. u vremenu od 11.00 do 13.00 sati u dvorani 1 upravne zgrade Mostarskog sajma, u okviru Međunarodnog sajma gospodarstva u Mostaru i III. Međunarodnih dana turizma-Sajam turizma 2011.
Cilj okruglog stola je senzibilizirati javnost za potrebe i mogućnosti pretvaranja Hercegovine u turistički i gospodarski brend, utvrditi potencijale i mogućnosti brendiranja Hercegovine, te stvoriti okvirni konsenzus među stručnjacima za brendiranje i poznavateljima Hercegovine oko hercegovačkog identiteta, kao i utjecati na donositelje odluka i predstavnike turističkog sektora, gospodarstva i sl. kako bi se odlučili za ovaj iskorak.
Sudionici okruglog stola su: dr.sc. Božo Skoko, (moderator),Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu; Ivan Jurilj, REDAH, izvršni direktor; Vladimir Resner, dizajner i stručnjak za brendiranje; Dragan Marijanović, književnik i novinar; mr.sc. Radoslav Dodig, Matica hrvatska, Ljubuški; mr.sc. Đorđe Odavić, Muzej Hercegovina, Trebinje; Jasmila Žbanić, filmska redateljica; mr.sc. Nazif Hasanbegović, Platform CMC, Sarajevo; Zlatko Papac, Lasta travel d.o.o., Mostar; Tim Clancy, putopisac.
Pored sudionika okruglog stola pozvani su predstavnici vlada, načelnici općina, predstavnici županijskih turističkih zajednica, gospodarstvenici, ugostitelji, hotelijeri, predstavnici turističkih agencija, studenti i drugi, a očekuje se i sudjelovanje predstavnika misije USAID-a u BiH.
Izjave za medije će se moći uzeti nakon završetka okruglog stola.
Nakon okruglog stola predviđeni su sljedeći sadržaji:
14:00 Kušajmo Hercegovinu (Paviljon 1, štand Hercegovački STAP)
Sa zadovoljstvom očekujemo da i Vi svojim dolaskom date značaj i potporu naporima u promociji i brendiranju Hercegovine, te date svoj doprinos razvoju prepoznatljivosti Hercegovine.