Povijest i sadašnjost starih autohtonih jela i pića iz Hercegovine na jednom mjestu.
Kad na više od stotinu stranica poetskim izričajem sublimirate nastanak, održanje, utjecaje koji su kroz bremenita vremena stvarali autohtona hercegovačka jela i sve to oplemenite vrhunskim fotografskim ilustracijama onda dobijete, simpatičnu, za široki čitateljski ukus "probavljivu" turističku knjižicu (brošuru, vodič...) pod nazivom "Gastro Hercegovina".
Uz financijsko pokroviteljstvo projekta FIRMA kojeg financiraju USAID i Sida, Ministarstva turizma i okoliša Federacije BiH, i u organizaciji Regionalne razvojne agencije REDAH, produkcija "Kadar" iz Širokog Brijega napravila je turistički vodič-brošuru pod nazivom "Gastro-Hercegovina" koja će na hrvatskom i engleskom jeziku turistu, gostu detaljno dočarati s kakvim to gurmanskim tajnama raspolaže Hercegovina, regija sunca, vjetra, kamena, drače... ali i pitomih polja, vinograda, bistrih rijeka, jezera i mora! U spomenutoj brošuri koja pravi put na jedinstven i prije svega zanimljiv, edukativan stil, prezentira staru, autohtono hercegovačku kuhinju obrađeni su ostala poglavlja koja idu uz jednu ovakvu turističku ponudu. Uz podroban opis, nastanka starih jela koji su u vrijeme globalizma postala najtraženija roba na turističkoj mapi svijeta, obrađena je bogata enološka ponuda vrhunskih hercegovačkih vina, aperitiva, ali i slastica koje se i danas pripremaju po recepturi staroj nekoliko stoljeća. Za poetsku prezentaciju "Gastro-Hercegovine" bio je zadužen književnik i poznati hrvatski zaljubljenik u gastro-enologiju Veljko Barbieri. Fotografije i dizajn radio je Tihomir Crnjac, dok je autor izabranih recepata Davor Medić.
Prezentacija brošure pod nazivom "Gastro Hercegovina" održana je 18. svibnja 2012. u restoranu ''Udovice'' na Sretnicama kod Mostara, gdje su nazočni mogli uživati u starim hercegovačkim delicijama, vrhunskoj ponudi vina i aperitiva u organizaciji Udruge za ruralni i regionalni razvitak „Hercegovački STAP“!
"Gastro Hercegovina" nastavak je serijala prezentacije i promocije Hercegovine kroz više njenih autentičnih poglavlja i zanimljivosti, koja je započeta prije dvije godine tiskanjem u međunarodnim i domaćim turističkim krugovima zamijećene i toplo pozdravljene brošure pod nazivom "Ruralna Hercegovina".