Asocijacija za ekonomski razvitak REDAH objavljuje
JAVNI POZIV
za financiranje savjetodavnih usluga za poslovne subjekte u Vaučer shemi treninga i savjetovanja u okviru projekta CREDO Hercegovina financiranog od strane Švedske agencije za međunarodni razvoj i suradnju – SIDA
I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela subvencija poslovnim subjektima u regiji Hercegovina kroz sustav savjetovanja od strane obučenih i akreditiranih konzultanata, u iznosu od maksimalno 50% ukupnih troškova usluga.
Financijski iznos subvencije za korisnika Vaučer sheme može biti maksimalno:
5.000,00 KM za konzultantske usluge iz područja Sustavi kvalitete i Uvođenje novih tehnologija i
3.000,00 KM za konzultantske usluge iz ostalih područja navedenih pod točkom III ovoga poziva.
II. KORISNICI PROJEKTA
Kroz ovaj projekt REDAH ima za cilj povećati konkurentnost i rast malih i srednjih poduzeća (MSP) u najdinamičnijim sektorima odabranima temeljnom analizom i to:
• Metal
• Turizam
• Plastika i guma
• Proizvodnja sira
• Informacijsko-komunikacijski sektor.
Korisnici projekta za dodjelu subvencija su mikro, mala i srednja poduzeća registrirana na području regije Hercegovina, uz uvjet da imaju najmanje tri zaposlena radnika.
U slučaju da se prikupi više prihvatljivih prijava nego što ih budžet za vaučere može podnijeti, REDAH ima pravo provesti selekciju potencijalnih korisnika, koristeći ciljeve projekta kao prioritete pri odabiru korisnika i to da će tražene konzultantske usluge korisniku stvoriti uvjete za:
- povećanje konkurentnosti;
- stvaranje novih radnih mjesta;
- zadržavanje postojećih radnih mjesta.
Korisnici Vaučer sheme ne mogu biti MSP registrirani unutar uslužnih sektora kao što su isključivo trgovina - veleprodaje i maloprodaje, lutrija i slične ekonomske grane. Isključeni su i proizvođači oružja i tvrtke koje su štetne za okoliš ili ga općenito zagađuju.
III. PODRUČJA PRUŽANJA USLUGA
Područja pružanja konzultantskih usluga:
1. Organizacija poduzeća i upravljanje ljudskim resursima
- Unapređivanje organizacije
- Upravljanje i razvoj ljudskih resursa
2. Poslovno i strateško planiranje
- Izrada poslovnih planova
- Izrada investicijskih programa
3. Marketing i prodaja
- Marketinško planiranje i istraživanje
- Internet marketing i konzalting
- Grafički dizajn
- Upravljanje prodajom
4. Financijsko savjetovanje
- Porezno savjetovanje
- Računovodstveno savjetovanje
5. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija
- Uvođenje novih tehnologija
- Web dizajn
- CAD projektiranje
6. Proizvodno poslovni procesi
- Razvoj proizvoda
- Proizvodno-tehnološko savjetovanje
- Razvoj turističkog proizvoda
7. Upravljanje kvalitetom
- Sustavi kvalitete
8. Specijalističke konzultantske usluge
- Arhitektonske usluge
- Zaštita na radu i zaštita od požara
IV. POTREBNA DOKUMENTACIJA
Korisnici projekta dužni su dostaviti sljedeće:
1. prijavnica (obrazac REDAH-a);
2. rješenje o registraciji;
3. identifikacijski broj;
4. bilancu stanja – zaključno s 31.12.2012. i bilancu uspjeha za period 01.01.2012. – 31.12.2012. (primjenjivo za mala i srednja poduzeća,)
odnosno završno porezno izvješće za 2012. godinu – prijavu za razrez poreza na dobit za 2010. godinu s prilogom (primjenjivo za obrte).
V. PODNOŠENJE ZAHTJEVA
Dokumentacija se može preuzeti u prostorijama REDAH-a ili na web adresi: www.redah.ba; www.ric.redah.ba.
Zahtjev na propisanom obrascu, uz priložene dokaze o ispunjavanju uvjeta, dostaviti na sljedeću adresu poštom ili osobno:
REDAH
Kneza Mihajla Viševića Humskog 11,
88 000 Mostar
s naznakom „Prijava na Vaučer shemu treninga i savjetovanja - financiranje savjetodavnih usluga za poslovne subjekte“. Ovaj javni poziv otvoren je do 30.09.2013. godine ili do isteka raspoloživih sredstava unutar Razvojnog fonda Credo Hercegovina projekta. Konzultantske usluge / projekti odobreni unutar ovoga poziva trebaju biti završeni do 30.10.2013. Procjena korisnika i odobravanje sredstava će se obavljati odmah prema primitku svake pojedine prijavne dokumentacije.