Sajam informacijskih tehnologija će se ove godine održati na novom mjestu, s potpuno novim konceptom i novim mogućnostima. Ova inicijativa je pokrenuta od sektorskog odbora za IT u okviru projekta CREDO Hercegovina koji provodi REDAH a financira Švedska agencija za međunarodnu suradnju Sida.
Naime, potpisan je protokol o suradnji između Mostarskog sajma, REDAH-a i udruge UPIT, čime se ovogodišnji SIT seli u Mostar i održava u okviru Međunarodnog sajma gospodarstva u razdoblju od 9. travnja do 13. travnja 2013. godine.
Ovim protokolom se definirala suradnja najjačeg gospodarskog sajma u BiH i najjačeg informatičkog događaja u regiji. Suradnja je iznimno značajna za IT firme, jer direktno pokriva šira IT područja, i to na nekoliko lokacija u okviru samog sajma – putem konferencije, radionice i komercijalnih predstavljanja tvrtki. Same teme sajma će i dalje pokrivati područja zanimljiva gospodarstvenicima i lokalnoj samoupravi, kao što su legalizacija softwarea, paperless office, Google AdWords; IT sektoru s predavanjima o Cloud Computing Modelu i Microsoftu, ali nećemo zaboraviti ni same posjetitelje sajma i Internet korisnike, koji će moći poslušati tribinu o Cyber kriminalu, Facebooku i Google-u.
Kao što smo već rekli, ovogodišnji SIT će imati drugačiji koncept zahvaljujući mogućnostima koje postoje u okviru mostarskog sajma. Konferencijski dio SIT-a će sadržavati predavanja vrhunskih predavača, predstavljanja renomiranih tvrtki iz ICT sektora, ali i predstavljanje proizvoda i usluga ICT tvrtki iz regije Hercegovina. Predavanja će se održavati u okviru programa mostarskog sajma gdje je jedan dan rezerviran za ICT. Osim konferencije, posjetitelji će moći prisustvovati edukativnim radionicama, te saznati sve o novim proizvodima i uslugama putem komercijalnih predstavljanja tvrtki na štandovima.
Svake godine, SIT i udruga UPIT teže društveno korisnim ciljevima poput informatičkog obrazovanja, online oglašavanja, pristupa internetu i razvoju mobilnih aplikacija, a to su jako dobri razlozi za posjetiti ovogodišnji Mostarski sajam. Vidimo se u travnju!