Predstavljena strategija razvoja turizma u FBiH

02.04.2009.

Na Međunarodnom sajmu gospodarstva - Mostar 2009., a u sklopu programa Međunarodnih dana turizma - Sajam turizma Mostar 2009. danas je predstavljena Strategija razvoja u Federaciji BiH u kontekstu turizma. 

Riječ je o javnom predstavljanju triju strateških dokumenata i to Strategije razvoja turizma Federacije BiH do 2019. godine, federalne Strategije razvoja poduzetništva u dijelu koji se odnosi na očuvanje tradicijskih obrta u funkciji razvoja turizma te Strategije razvoja trgovine u funkciji zaštite potrošača.

Obraćajući se nazočnima federalni ministar okoliša i turizma Nevenko Herceg kazao je kako je ključni uvjet uspješnog razvoja turizma menadžment i suradnja kako na regionalnoj tako i na lokalnoj razini kroz organizirane i koordinirane aktivnosti te institucionalno partnerstvo u procesima razvoja.

Govoreći o Strategiji, ministar Herceg je kazao kako je polazna osnova za izradu strategije bila da se sukladno dosadašnjim postignutim, ali i očekivanim međunarodnim konkurentskim standardima trenutna slika stanja u domaćem turističkom sektoru treba mijenjati ako se želi biti konkurentan na svjetskom turističkom tržištu.

"Jasni zadaci koje smo postavili u našem projektnom zadatku za izradu Strategije bili su kako pronaći najbolji model održivog razvoja turizma koji će omogućiti stvaranje jednog cjelovitog, prepoznatljivog turističkog proizvoda.

Također, kako pronaći najbolji plan turističkog porasta, koji će naglašavati naše prednosti i voditi računa o održivosti prirodnih resursa te kako osmisliti marketinški plan koji u potpunosti osigurava prepoznavanje i očuvanje specifičnih vrijednosti lokalnog identiteta i kulture svake pojedinačne destinacije", istaknuo je ministar Herceg.

Prigodom predstavljanja nazočne je pozdravila i predsjednica Federacije BiH Borjana Krišto kazavši kako današnji događaj i sve aktivnosti koje su upriličene ovih dana jasno pokazuju kako je Sajam gospodarstva u Mostaru postao jedna vidljiva i prepoznata, ne samo gospodarsko-izložbena nego i edukativna manifestacija i to ne samo u BiH nego i šire.

"Tomu svjedoče i Međunarodni dani turizma, uspješno organizirani u okviru sajma turizma 2009. godine, kao podsajamska specijalizirana manifestacija, a i koji imaju za cilj promociju domaćeg turističkog proizvoda, vrijednih turističkih resursa, kulturne baštine i svega drugog što u konačnici ima za cilj kako stvaranje tako i očuvanje domaćeg turističkog brenda", kazala je Krišto.

Govoreći o Strategiji razvoja turizma u FBiH, Krišto je kazala kako je riječ o dokumentu s jednom jasnom vizijom, sa strateškim mjerama i ciljevima razvoja turizma kako u Federaciji tako i u BiH.

Tijekom predstavljanja prigodnim riječima obratili su se i federalni ministar razvoja, poduzetništva i obrta Velimir Kunić, federalni ministar trgovine Desnica Radivojević, ministar turizma Hercegovačko-neretvanske županije Samir Sunagić i drugi.

Inače, generalni pokrovitelj ovogodišnje manifestacije Međunarodni dani turizma - Sajam turizma Mostar 2009. je Ministarstvo okoliša i turizma Federacije BiH.

U sklopu tradicionalne dodjele sajamskih priznanja, danas će u povodu završetka službenog dijela prvih Međunarodnih dana turizma-Sajma turizma Mostar 2009., biti upriličena i dodjela turističkih priznanja.

 


Asocijacija za ekonomski
razvoj Redah
Bulevar narodne revolucije 15.
88000 Mostar
Bosna i Hercegovina
web: www.redah.ba
®© REDAH- Asocijacija za ekonomski razvoj | Sva prava pridržana 2022. | Powered by ITO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.